Norma Comics ha rebut a la Comic-Con de San Diego, el premi que l’acredita com la millor llibreria de Còmics del món
El jurat ha valorat la diversitat del catàleg, la innovació o l’aposta per la divulgació cultural a més de la col·laboració en accions socials, entre d’altres.
La notícia s’ha conegut durant la celebració de la Comic-Con de San Diego, als Estats Units, on un grup de professional ha decidit que la llibreria Norca Còmics de Barcelona és la millor botiga de còmic de tot el món, superant a la resta de finalistes Big Bang Comics, de Dublin; Kingpin Books, de Lisboa i Travelling Man, de York.
Norma Comics va ser fundada per Rafa Martínez el 1983 a Barcelona i des de la seva fundació l’objectiu ha estat ‘l’afany de millorar i oferir la millor experiència possible al fan del còmic’ segons asseguren des de la mateixa llibreria.
L’espai de la tenda no ha deixat de créixer durant aquests anys, fins a ocupar els actuals més de 500 metres quadrats, que a més de còmic també ofereix altre productes relacionats amb el món del cinema, sèries de televisió o jocs de taula
Norma Còmics ha volgut compartir el guardó amb tota la gent que ha confiat amb la botiga